بدنه مرسدس – بدنه بنز – کاپوت بنز

09122445904 _ 09124860035

مرسدس بنز یکی از بزرگترین کمپانی های سازنده خودرو در جهان اهمیت ویژه ای به ظاهر و بدنه و زیبایی محصولات خود می دهد.

۰۲۱۳۳۵۳۰۷۸۵

یکی از دلایل این که Mercedes-benz جز پر فروش ترین و پر طرفدارترین خودروهای جهان به شمار میرود طراحی زیبا و خاص محصولات تولیدی این کمپانی بزرگ خودرو ساز می باشد.

مرسدس بنز توانسته همواره یک قدم از تکنولوژی جلوتر بود تا بتواند از رقبای خود پیشی بگیرد.

طراحی زیبا و محکم و با دوام ولی در عین حال وزن پایین و مقاومت بالا و حفظ جان سرنشینان در بروز تصادفات از ویژگی های منحصر به فرد mercedes-benz می باشد.

مرسدس یدک افتخار دارد به عنوان واردکننده لوازم بدنه مرسدس – بدنه بنز – کاپوت بنز در خدمت شما مشتریان عزیز بوده و برای رفاه حال مصرف کننده های گرامی برخی قطعات بدنه بنز و سپرهای اصلی mercedes-benz را به صورت رنگ فابریک تقدیم نماید.

تفاوت برجسته لوازم اصلی مرسدس بنز با نمونه متفرقه موجود در بازار در رنگ پذیری، استحکام و فرم قطعه مورد نظر بوده که لوازم بدنه و یا سپر اصلی تولید شده توسط مرسدس بنز علاوه بر استحکام و مقاومت در برابر خورندگی در مقابل رنگ پذیری کیفیت بالایی دارد و درزهای احتمالی را پوشانده و ایجاذ صدای اضافی در خودرو نمی کند.

http://WWW.instagram.com/mercedesbenz.parts

در ایران بدنه خودرو در میان بنز سواران بسیار مهم بوده و برای داشتن ظاهری زیبا از لوازم و قطعات اصلی مرسدس بنز استقبال بیشتری می شود.

خدمات مرسدس یدک

مرسدس یدک برای رفاه و سلیقه های مختلف مشتریان اقدام به واردات در زمینه بدنه مرسدس – بدنه بنز – کاپوت بنز کرده و آماده ارائه تمامی لوازم و قطعات اصلی مرسدس بنز به مرسدس سواران گرامی می باشد.

http://mercedesbenzparts.ir

مرسدس یدک با افتخار آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان توسط کارشناسان و کادری مجرب به شما سروران گرامی بوده و امکان ارسال کالا به تمام نقاط کشور را دارد.

شعار ما تامین قطعات و لوازم یدکی اصلی و اورجینال مرسدس بنز با کیفیت عالی و قیمتی باور نکردنی است.

09122445904 – 09124860035