چراغ جلو مرسدس بنز – چراغ بنز

09124860035 _ 09122445904

چراغ جلو در خودروهای مرسدس بنز به دو‌صورت کاسه ای و زنون می باشد.

کمپانی مرسدس بنز چراغ های کاسه ای را در مدلهای پایین خود نصب و در مدلهای بالای mercedes-benz چراغ ها زنون می باشد که برای استارت و‌ روشن شدن این نوع چراغ نیاز به ترانس جهت راه اندازی می باشد که مرسدس بنز ترانس مورد نیاز را بر روی چراغ تعبیه کرده است.

این ترانس ها ۱۲ ولت بوده و بسته به نوع چراغ و نوع خودرو متفاوت است.

چراغ های زنون mercedes-benz به دو شکل تک زنون و دبل زنون ( BI- xenon ) می باشد.

مرسدس بنز در خودروهای نسل جدید خود از چراغ های اینتلیجنت استفاده کرده که این چراغ ها هوشمند ترین چراغ تولیدی در خودروها می باشد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی توقع بنز سواران بالا رفته ، به همین دلیل Mercedes-benz بنا به نیاز و سلیقه مشتری خودروهای خود را به روز کرده و تمامی نیازهای مرسدس سواران را براورد کرده است.

http://mercedesbenzparts.ir

ما به عنوان تامین کننده لوازم بنز و قطعات یدکی مرسدس بنز توصیه اکید بر این داریم تا با تهیه لوازم یدکی اصلی مرسدس بنز در روند کارکرد بهتر خودروی بنز خود کوچک ترین تلاش را کنید و از رانندگی با مرسدس بنز نهایت لذت را ببرید.

چراغ جلو مرسدس بنز

09124860035 – 09122445904

مرسدس یدک واردکننده لوازم یدکی مرسدس بنز و قطعات اصلی مرسدس بنز سواری در خدمت شما سروران گرامی و مصرف کنندگان عزیز لوازم یدکی بنز بوده و تمامی قطعات و لوازم یدکی اصلی و اورجینال واردات از اروپا و امارت می باشد

تلفن دفتر : ۰۲۱۳۳۵۳۰۷۸۵

لوازم یدکی اصلی مرسدس بنز خود را از مرسدس یدک بخواهید تا ما با ارسال سریع به تمام نقاط کشور و کادری مجرب در خدمت شما عزیزان باشیم.